دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
رز

حوزه/ کارشناس مذهبی با بیان اینکه شهید صفی الدین به عنوان مرد سایه حزب الله شناخته می‌شد و نقش مهمی در هدایت و مدیریت این جنبش ایفا می‌کرد، گفت: خط خون نقطه پایان حزب الله نیست و قطعا شروعی دیگر و قوتی بیشتر برای مبارزه با استکبار جهانی است.

حجت الام محمد جواد میرزایی نوش آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ضمن محکوم کردن جنایت اسرائیل غاصب در به شهادت رساندن عالم مجاهد سید هاشم صفی الدین، اظهار داشت: حزب الله لبنان با شهادت سید هاشم صفی الدین، یکی از چهره‌های اصلی و تأثیرگذار خود را از دست داد.

کارشناس مذهبی با بیان اینکه شهید صفی الدین که به عنوان مرد سایه حزب الله شناخته می‌شد و نقش مهمی در هدایت و مدیریت این جنبش ایفا می‌کرد، افزود: خط خون نقطه پایان حزب الله نیست و قطعا شروعی دیگر و قوتی بیشتر برای مبارزه با استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه شهادت برای مؤمنان واقعی، نعمت بی بدیلی است که عاشقانه آن را در آغوش می کشند، ادامه داد: شهادت دعای هر روز مجاهدان فی سبیل الله است.

حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه منطق مقاومت به‌عنوان پیامد مبارک توسعه و صدور گفتمان انقلاب اسلامی ایران در جهان اسلام مطرح است، خاطرنشان کرد: امروز گفتمان غزه، قلب مقاومت لبنان، افتخار مقاومت یمن، شمشیر مقاومت عراق، پابه‌پای مقاومت سوریه، همراه مقاومت ایران، ام‌القری مقاومت است.

وی با بیان اینکه بحمدالله جبهه مقاومت توانسته معادلات حاکم بر منطقه غرب آسیا را به نفع مصالح عمومی امت اسلامی دگرگونی نماید، گفت: دشمنان اسلام پیروزی‌های پی در پی جبهه گسترده مقاومت را در به شهادت رساندن رهبران آن تلافی می‌کنند؛ اما غافل از آنکه مردان مجاهد از هنیه تا سنوار و از سید حسن تا صفی الدین در حیات طبیه خود آرزوی پیروزی را با تمنای شهادت دنبال می‌کنند.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه دشمنان بدانندما اصلا نمی‌ترسیم! ما وصیت‌نامه‌هایمان را نوشته‌ایم! سپرده‌ایم که حتی تابوت‌هایمان را هم آماده کنند ما اهل مقاومت تا پای جان و آخرین قطره خون هستیم، بیان داشت: ما سوگوار و عزادار می‌شویم اما هرگز تسلیم نمی شویم.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha